mandag 13. april 2009

Sol,asfalt og eksos......

En liten degresjon.. eller er det digrisjon.. Well, I digress........

Nå når vinteren med sin kulde og snø tar sin ferie og eterlater oss med vår... deretter sommer..Skulle jeg ønske jeg var en av de som fyker avsted på sine to-hjulte kjøretøy...
Hvorfor det?? Jo, det ser litt bedagelig ut også er det jo det der med klisjeen "FRIHET!".....

Men sånn blir det vel ikke.. så jeg får heller ønske alle som har sittet i en garage å polert gnukket og gnidd på sine respektive kjøre doninger hele vinteren.. En god sessong og håper at "kjøresyken" som jeg har hørt enkelte lider av i februar og mars går over fort...

VROOOOOM!!!VRRRROOOOMMM!!!!

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

Jeg solgte sykkelen min i fjor og er helt fornøyd med det. Gos statestikk å ha overlevd de 5 årene jeg hadde den, nå skal jeg bare trøsykle :-)

Hogweed sa...

Kan være greit å ikke ende opp som statistikk.. Men det ser unektelig "koselig" ut.. om man ikke bare durer rundt i byen... ;-)